Spletne trgovine

Razvili smo celotno rešitev za prodajo preko spleta, z naprednimi funkcionalnostmi, povezavo z marketing avtomatizacijo, plačilnimi procesorji, kurirji, itd. ki smo jo poimenovali "shopipie".

Shopipie je napredna platforma za spletne trgovine, ki omogoča enostavno in učinkovito postavitev ter upravljanje spletnih trgovin za podjetja vseh velikosti.

Zaprtokodna rešitev omogoča popolno prilagajanje trgovine glede na specifične potrebe in zahteve podjetja. Prilagodimo lahko funkcionalnosti, oblikovanje in integracije po meri stranke. Ker je koda trgovine zaprta in nedostopna javnosti, lahko razvijalci bolje nadzorujejo varnostne vidike ter hitro odzivajo na morebitne ranljivosti ali grožnje. Možnost prilagajanja omogoča lažjo integracijo s tretjimi storitvami (računovodski programi, kurirji, plačilni sitemi,...), kar lahko olajša upravljanje zalog, plačil in drugih poslovnih procesov.


Naše delo
Naše delo pri razvoju zaprtokodne spletne trgovine obsega načrtovanje in izdelavo komponent, vključno z oblikovanjem uporabniškega vmesnika, vzpostavitvijo ozadnih funkcionalnosti za upravljanje naročil, plačil in zalog, ter zagotavljanjem varnosti podatkov. Delo vključuje tudi integracijo s plačilnimi sistemi, optimizacijo hitrosti in vzdrževanje sistema, da zagotovi stabilno in učinkovito spletno nakupovalno izkušnjo za stranke.
Analiza
Razumevanje poslovnih ciljev stranke, analiza konkurence.
Oblikovanje
Izdela se koncept oblikovanja, vključno z grafičnimi elementi, uporabniškim vmesnikom in uporabniško izkušnjo.
Lansiranje
Prenos trgovine na žive strežnike, konfiguracija domena, pridobivanje povratnih informacij strank.
Vzdrževanje
Redno vzdrževanje, posodabljanje in optimizacija glede na spreminjajoče se potrebe in povratne informacije uporabnikov.
Kreativnost in tehnična
dovršenost_združeni

Pri velikih spletnih B2B trgovinah je pogosto potrebno posebno pozornost nameniti integracijam s poslovnimi sistemami, prilagodljivosti za različne poslovne stranke in naprednim analitičnim orodjem za sledenje poslovnim uspehom.


Pri manjših trgovcih je lahko poudarek na preprostosti uporabe, hitrem lansiranju in prilagodljivosti ob minimalnih stroških.Pomembno je, da se postopek razvoja prilagodi potrebam in ciljem vsakega posameznega projekta ter da se upoštevajo dolgoletne izkušnje z različnimi tipi strank, da se dosežejo optimalni rezultati.

Rezultati

Takšna trgovina doseže izjemne rezultate, vključno z večjo prodajo prek strategij cross-sella, upsell-a, downsell-a.

Prilagoditve za različne trge omogočajo globalno prisotnost, medtem ko se s temeljitimi analizami in optimizacijo izboljšujejo marketinške taktike.

Rezultati vključujejo povečano povprečno vrednost nakupa, večjo prepoznavnost blagovne znamke in vzpostavitev zvestih strank, kar prispeva k dolgoročnemu uspehu trgovine na spletu.