Spletna in mobilna aplikacija

Ignis 2.0

IGNIS II je inovativen sistem, namenjen sprejemu klicev na številko 112, vodenju intervencij, gasilskih enot in štabnemu vodenju. Razvit s strani podjetja BPLANET d.o.o., predstavlja tehnološko najbolj dovršeno rešitev za zaščito in reševanje v Sloveniji. Z več kot 12 leti razvoja in 70.000 urami dela, IGNIS II ponuja 63 modulov in 147 podmodulov, kar ga postavlja na prvo mesto med rešitvami v Sloveniji.

IGNIS II je prepoznan kot nepogrešljiv pripomoček v sistemu zaščite in reševanja, ki zagotavlja zanesljivost in učinkovitost v vseh situacijah.

 
Ključne funkcionalnosti:
  • Sprejem klicev 112 in alarmiranje: Povezava z ReCO112, SMS in LTE alarmiranje.
  • Vodenje intervencij: Realnočasovni vpogled v dogodke, opremo, vozila in kadre.
  • Mobilna aplikacija: Na voljo za Android in iOS, omogoča pregled lokacij in spremljanje enot.
  • Štabno vodenje: Vizualizacija dogodkov na mapi, pregled opreme in vozil celotne regije.
  • Integracija: Povezava z DataPool URSZR, WebPLK RECO, SPIN, FireApp in socialnimi omrežji.

 

Prednosti IGNIS II:
  • Hitrejši odziv: Do 80% hitrejši odziv na klic v sili.
  • Enostavna uporaba: Preizkušena in intuitivna uporabniška izkušnja.
  • Transparentnost: Omogoča transparentno naročanje in porabo v zavodih.
  • Optimizacija: Optimizira celotno verigo sistema zaščite in reševanja v Sloveniji.

Mobilna aplikacija

IGNIS mobilna aplikacija, na voljo za Android in iOS, omogoča gasilskim in reševalnim enotam spremljanje in upravljanje intervencij na terenu. Uporabniki lahko prejemajo obvestila, poročajo o stanju,... Posebnost je prelimirarno alarmiranje, kjer gasilec na uro prejme obvestilo o novi intervenciji, še preden intervencijo naznanijo z alarmom v garaži. S tem smo še dodatno pridobili na času, ki ga gasilec porabi pred izvozom.

Aplikacija je integrirana s sistemom IGNIS II, kar omogoča sinhronizacijo podatkov in učinkovito komunikacijo med enotami in štabom.

Spletna aplikacija

Namenjena izboljšanju učinkovitosti in odzivnosti enot zaščite in reševanja v Sloveniji, vključuje realnočasovno spremljanje in upravljanje intervencij, pregled lokacij dogodkov in dodeljevanje nalog. Hitro obveščanje in koordinacija potekata prek ReCO112, SMS in LTE alarmiranja. Štabno vodenje omogoča pregled aktivnih intervencij, analitične podatke in vizualizacijo dogodkov na mapi. Upravljanje opreme in vozil vključuje sledenje stanju in lokaciji opreme ter vozil, vključno z zgodovino uporabe. Centralizirana hramba dokumentov in dostop do statističnih podatkov sta ključna za učinkovit nadzor. Aplikacija je dostopna tudi na mobilnih napravah, kar omogoča spremljanje in upravljanje intervencij na terenu. Prednosti vključujejo realnočasovni nadzor, intuitivno uporabniško izkušnjo, povezljivost z drugimi sistemi, visoko stopnjo varnosti in modularno prilagodljivost glede na specifične potrebe posameznih enot in uporabnikov.

Kontakt

Zahtevaj povratni klic!