Branding
Vizualni pečat sodobne znamke zagotavlja dolgoročno uspešnost, saj utrjuje edinstven značaj in vrednote storitve oz. podjetja.

Reference

Pri oblikovanju identitete namenjamo posebno pozornost razvoju ključne vizualizacije, ki mora s svojo edinstveno sporočilnostjo delovati konsistentno v vseh digitalnih okoljih.
Proces zasnove znamke
Analiza
Za začetek naše poti potrebujemo nekaj informacij o vašem podjetju: njegova zgodovina, cilji, baza uporabnikov ter posebnosti industrije in trga.
Zasnova koncepta
Ko imamo vse podrobnosti, določimo koncepte in strategije skozi odprte razprave s stranko.
Logo in vzdušje znamke
Naša ekipa pripravi predogled logotipa in vzdušje znamke, ki pooseblja vrednote in cilje vašega podjetja.
Priporočila
Ne verjemi samo nam.
Kaj pravijo naše stranke?
S podjetjem sodelujemo že več kot deset let. V ekipi skrbijo za tehnično podporo vodenju intervencij in gasilske enote, 24/7 - kar je zgradilo zaupanje in dolgoročno poslovno sodelovanje.
Tomaž Kučič
direktor, Gasilska brigada Ljubljana

Po dveh letih poslovnega sodelovanja, lahko ekipo mirno priporočam vsem, ki iščejo zanesljive in strokovne partnerje na področju razvoja in nadgradenj programskih rešitev in kibernetske varnosti.
Arman Koritnik
predsednik uprave, Javna razsvetljava Ljubljana

Kontakt