Branding

Vizualni pečat sodobne znamke zagotavlja dolgoročno uspešnost, saj utrjuje edinstven značaj in vrednote storitve oz. podjetja.

Pri oblikovanju identitete namenjamo posebno pozornost razvoju ključne vizualizacije, ki mora s svojo edinstveno sporočilnostjo delovati konsistentno v vseh digitalnih okoljih.

Proces zasnove znamke

Analiza

Za začetek naše poti potrebujemo nekaj informacij o vašem podjetju: njegova zgodovina, cilji, baza uporabnikov ter posebnosti industrije in trga.

Zasnova koncepta

Ko imamo vse podrobnosti, določimo koncepte in strategije skozi odprte razprave s stranko.

Logo in vzdušje znamke

Naša ekipa pripravi predogled logotipa in vzdušje znamke, ki pooseblja vrednote in cilje vašega podjetja.

Priporočila

Ne verjemi samo nam.

S podjetjem sodelujemo že več kot deset let. V ekipi skrbijo za tehnično podporo vodenju intervencij in gasilske enote, 24/7 - kar je zgradilo zaupanje in dolgoročno poslovno sodelovanje.
Tomaž Kučič
direktor, Gasilska brigada Ljubljana
GBL
Po dveh letih poslovnega sodelovanja, lahko ekipo mirno priporočam vsem, ki iščejo zanesljive in strokovne partnerje na področju razvoja in nadgradenj programskih rešitev in kibernetske varnosti.
Arman Koritnik
predsednik uprave, Javna razsvetljava Ljubljana
JRL

Blog

Novice iz bplaneta

Kontakt

Zahtevaj povratni klic!