Rešitve

Klicni center po meri

Pomembno je da vzdržujete s svojimi strankami redno komunikacijo in vzpostavite celovit nadzor.

Klicni center zagotavlja popolno upravljanje in nadzor nad izvedbo, analizami in komunikacijskimi procesi, podatki pa se varno hranijo na ločenem strežniku, vse v skladu z GDPR uredbami.

Klicni center lahko brezšivno integriramo s sistemom Kali Vista za celovito podporo vašim prodajnim aktivnostim.

Izziv

Podjetja se pogosto znajdejo pred presojo, ali je najem zunanjega klicnega centra še racionalen, saj so pri tem stroški pogosto višji kot z lastnim internim centrom. Z vzpostavitvijo svojega klicnega centra pridobi podjetje tudi boljši nadzor, poveča prilagodljivost in učinkovitost pri komunikaciji s strankami.

Priporočila

Ne verjemi samo nam.

S podjetjem sodelujemo že več kot deset let. V ekipi skrbijo za tehnično podporo vodenju intervencij in gasilske enote, 24/7 - kar je zgradilo zaupanje in dolgoročno poslovno sodelovanje.
Tomaž Kučič
direktor, Gasilska brigada Ljubljana
GBL
Po dveh letih poslovnega sodelovanja, lahko ekipo mirno priporočam vsem, ki iščejo zanesljive in strokovne partnerje na področju razvoja in nadgradenj programskih rešitev in kibernetske varnosti.
Arman Koritnik
predsednik uprave, Javna razsvetljava Ljubljana
JRL

Blog

Novice iz bplaneta