Spletna aplikacija

Moony - evidenca delovnega časa

Moony je mobilna aplikacija za beleženje delovnega časa zaposlenih in spletna aplikacijo za upravljanje urnikov in lokacij dela. Projekt je zasnovan tako, da zadovoljuje potrebe različnih delovnih področij, kot so gradbeništvo, varnostniki, terenski delovci in druga delovna mesta, kjer je potrebno razporejati delovne naloge na različnih lokacijah.

Moony je celovita rešitev, ki omogoča učinkovito upravljanje delovnega časa in urnikov, kar prispeva k večji preglednosti, boljši organizaciji dela in večji produktivnosti zaposlenih. Aplikacija je prilagodljiva in omogoča nadaljnji razvoj ter prilagoditve glede na potrebe različnih delovnih področij, kar jo naredi idealno za podjetja z raznoliko delovno silo in različnimi delovnimi lokacijami.

Projekt je zasnovan tako, da omogoča enostavne nadgradnje in prilagoditve glede na specifične potrebe naročnika. To vključuje:

Prilagoditev delovnih tokov: Možnost prilagoditve delovnih tokov in procesov glede na specifične zahteve posameznih delovnih področij.

Dodatne funkcionalnosti: Razvoj dodatnih funkcionalnosti, kot so integracija z računovodskimi sistemi, napredne analitične funkcije in drugo.

Mobilna aplikacija

Mobilna aplikacija je zasnovana z mislijo na enostavnost uporabe, saj zaposlenim omogoča hitro in učinkovito beleženje delovnega časa. Glavne funkcionalnosti mobilne aplikacije vključujejo:

 

  • Beleženje delovnega časa: Zaposleni lahko z enostavnim dotikom na zaslonu beležijo začetek in konec delovnega dne, kot tudi odmore in kosila.
  • Geolokacija: Funkcionalnost geolokacije omogoča, da zaposleni zabeležijo svojo prisotnost na različnih delovnih mestih.
  • Obvestila in opomniki: Aplikacija pošilja obvestila in opomnike zaposlenim glede začetka in konca delovnega časa ter pomembnih obvestil.

Spletna aplikacija

Spletna aplikacija je namenjena vodjem in upravljavcem, ki potrebujejo celovit nadzor nad delovnimi urniki in lokacijami dela. Glavne funkcionalnosti spletne aplikacije vključujejo:

 

  • Upravljanje urnikov: Enostavno razporejanje delovnih nalog in urnikov za zaposlene na različnih lokacijah.
  • Beleženje delovnega časa: Pregledno beleženje in analiza delovnega časa zaposlenih, ki omogoča lažje spremljanje prisotnosti in učinkovitosti.
  • Prilagodljivost: Aplikacija omogoča prilagoditve glede na specifične potrebe posameznih delovnih področij, kot so zidarji, varnostniki in druga delovna mesta z različnimi lokacijami dela.
  • Poročanje in analitika: Napredna orodja za poročanje in analitiko omogočajo vodjem vpogled v delovne ure, učinkovitost in prisotnost zaposlenih.

Kontakt

Zahtevaj povratni klic!